Follow on Bloglovin

maanantai 12. tammikuuta 2015

Ihana startti vuodelle 2015!:)

Hei kaikille ja mä oon taas tosi myöhässä niistä uudenvuoden täsmällisistä toivotuksista, mutta eihän se mitään!:) Tehdään tässä vähän catch uppia, eli mitä kaikkea mä tässä parin viikon aikana poissa ollessa olenkaan tehnyt... Mä olen elänyt!;) Ihana mutta ajoittain todellakin vaikea ja opettavainen vuosi 2014 jäi taakse, ja nyt mä teen vuodesta 2015 itselleni mahtavamman kuin koskaan mistään muusta vuodesta aiemmin!:) Muuta mun ei tarvitse itselleni luvatakaan;) Laittakaa ihmiset aina oma onni kaiken muun edelle. Esimerkiksi mut on tehnyt viime aikoina onnelliseksi mm. nämä seikat;

1) Mä vietin uuttavuotta selvänä muruni kanssa suht rauhallisissa merkeissä:) Käytiin ennen puolta yötä kavereiden luona, kuunneltiin hyvää musaa ja katottiin ilotulitukset. Siinä vuoden vaihtuessa (niin kliseistä mutta ihanaa!) mies otti musta kiinni ja pusutteli;)

2) 2.1 vastaavana yönä suunnattiin H:n ja meidän parin kaverin kanssa Lappiin! Suomen peukalo eli Kilpisjärvi tuli vastaan lähdöstä 16 tuntia myöhemmin:D

3) Mä kävin tuon kyseisen matkan aikana kolmesti Norjan puolella (ihana Norja), hiihdin, kuvasin revontulia, grillasin kodassa makkaraa ja join glögiä. Valokuvasin, söin paljon poronlihaa, kiipesin Saana -tunturin huipulle ja melkein hukuin lumeen, ja taas vähän valokuvasin<3 


4) Lapista tultiin myöhään torstai-iltana 8.1. Perjantaina käynti Porissa, ja lauantaina osallistuin kaverin kanssa Manic Runiin!:) Manic Run -juoksutapahtuma oli huisin hauska, miinus mun karmea flunssa jonka kynsissä oon ollut jo 1,5 viikkoa eli alkoi jo Lapissa:S Anyway, Manic Run järjestettiin Tampereen osalta Pirkka-hallissa ja ideana oli siis yökerhotyyppinen juoksutapahtuma, jossa musa soi ja valot vilkkuivat. Rata oli 1km pituinen jossa sitten matkan varrella oli erilaisia esteitä köysisistä pomppulinnaisiin osioihin:D Aikaa itse radalla oli 40 minuuttia, jonka aikana minä suoritin reitin neljä kertaa. Kroppa ja eteenkin keuhkot tykkäsivät;) Mutta olihan se siistiä kun parisataa tyyppiä starttas lähtöviivalla Scooterin FIREEEEE tahtiin;) Manic Runeja järkätään vielä eri kaupungeissa, joten ei muuta kuin ilmoittautumaan;) Kyseessä ei ole kisailu vaan hauskuus ja hyvä mieli. Vitsi, tollasta koululiikunnan olis ainakin mulla pitänyt olla!:D
Kuvat; Manic Runin Facebook -sivuilta :)
5) Mulla starttasi tänään dieetti! Jos muistatte niin kerroin aiemmin ilmoittautuneeni Liten In Shape -ryhmään. No, Lapin reissu kun oli miesvoittoinen (ja miehiähän on aina helppo syyttää eikö?;) ), mä kerrytin kiloja, turvotusta, suoraan sanoen - pläskiä. Ehkä se oli se poro? Ehkä se oli se jokailtainen sipsien napostelu iiihan huomaamatta!:D Mutta painoa on tullut:( Lähetin Fitfarmin tiimille kyselyä josko ryhmän voisi vielä vaihtaa, ja kyllähän se vielä onnistui!:) Eli aloitin tänä aamuna Liten Weight Loss -ryhmässä, koska tavoitepaino mulla on 53-55 kg! In Shapessa kun niitä tiputettavia kiloja ei saisi juuri olla mitään. Kaiken kaikkiaan mässäilin viime viikon jo pelkästään vähän silläkin ajatuksella että "ensi maanantaina alkaa 10 viikon uusi elämä!" ja täytyy sanoa, että tätä on odotettu! Oli ihanaa heti aamusta syödä raikkaripuuroa marjoilla, ja ruuaksi jotain niin vähähiilihydraattipitoista! Mahassa möyrii jo nyt elikkä eiköhän tämäkin keho ala jälleen uudestaan puhdistautua:) Katotaan dieetin lopussa miten onnistuin ja josko silloin kehtaisin laittaa tänne jotain ennen ja jälkeen -kuvia!:) 

Joka tapauksessa, ennen kuin voin aloittaa tuon oikeaoppisen ja kunnon treenin, mun on nyt pysyttävä kuumehouruissa peiton alla ainakin tää päivä:/ Vähän harmittaa mutta mitä enemmän lepoa sitä nopeammin tää nainen lähtee karistamaan tota löllyvää talven vararengasta! Ihana ja hyvä fiilis^^ Vuosi 2015 - bring it on, mää oon valmis!<3

P.S. Ainiin mulla on myös ihan uusi työ!!;) <3 Kuullaan taas kohta fiiliksistä lisää! Mahtavaa alkanutta tammikuista viikkoa kaikille^^

Terkuin Paula<3

Ei kommentteja: