Follow on Bloglovin

lauantai 27. joulukuuta 2014

Välipäivien rentoutuminen:)

Hej kaikille jälleen ja en voi tässä enää toivottaa hyvää joulua saati edes Tapaninpäiviä, joten toivotankin sitten mukavia välipäiviä ennen uutta vuotta 2015!^^ ("Uutta vuotta" 2015 viitataan koko vuoteen, "uuttavuotta" siihen juhlaan!)

Toivottavasti kaikkien joulu on sujunut joulurauhassa, rauhassa, ootte saanut kivoja lahjoja ja syönyt "hyvin":) Hyvin lainausmerkeissä, sillä osa on pidättäytynyt ähkytilasta ja mennyt dieetin mukaan, osa taas, kuten minäkin, on syönyt itsensä ihan pallotilaan:) Tosin, tänä vuonna pyrin syömään kuten omassa arjessanikin; hyvin ainoastaan ne "kunnon ruuat", ja kaikki makea jätettiin vähemmälle:) Ainakin vähän vähemmälle;) Meillä äiti teki kaikki ruoat itse, joten pakkohan sitä oli vetää;) Ja miten se onkin aina jouluisin niin, että vaikka kuinka otat jokaikistä sorttia vain vähän, niistä koostuu aina komea keko sun lautasellesi?:D

Eli miten meni meidän joulu? 

Me käytiin maanantaina vielä aamusta H:n kanssa salilla, jonka toivoin kiihdyttävän aineenvaihduntaani vielä hetken ennen aattoa:D Salin jälkeen koiruli kyytiin ja suunta kohti Poria:) 
Vielä samaisena iltana lähdimme vielä Porin Promenadi -keskukseen katsomaan Hobitti -trilogian viimeistä osaa, ja oma mielipiteeni oli yksinkertaisesti; HUONO JA TOSI ISO FLOPPI:D Mutta pakkohan se tarina nyt oli katsoa loppuun.

Tiistaina oli tiedossa vielä viimeisiä ostoksia Porin uudessa kauppakeskuksessa Puuvillassa. Ostoskeskus on minusta hieno, tehty Finlaysonin tyyliä kunnioittaen:) 
Jouluaattona sitten kerättiin perhettä kokoon, saunottiin, katsottiin joulurauhan julistus, syötiin ja availtiin lahjat:) Itse sain kaikkea mitä toivoinkin; rahaa lomareissulle, kirjoja (<3 rakkaimpia lahjoja aina!), laadukkaat kylpypyyhkeet Henrin kanssa sekä löylykiulun ja -kauhan monilla eri saunatuoksuilla (eilen testattiin ihana savusauna,ah!), keittiötarvikkeita, kalenterin, Pentikin keräämiäni Vanilja -sarjan astioita, ym:) Nappiin meni siis kaikki! Mä halusin sitten vielä myöhemmin illasta mennä klo: 22 yökirkkoon Noormarkun kirkkoon, joka on mulle tärkeä lapsuuskirkko. Siellä olen päässyt myös ripille, ja siellä vielä jonain päivänä menen naimisiin:) Minä ja H istuimme siis vielä kirkon penkeillä puoleenyöhön saakka:D 
Joulupäivänä kävin vielä iskää moikkaamassa ja sieltä sainkin harmikseni joulun ensimmäiset suklaiset lahjani, joita eilen vähän mussuttelin kun päästiin takaisin kotiin Tampereelle:D Tänään on siispä pakko jo olla salipäivä!

Mitäs muuta..Ainiin Malla päätti antaa eilen joululahjaksi meille ensimmäiset juoksunsa!:D Tosi ihanaa<3 Mutta minkäs pieni sille voi, ja nyt se onkin ihan vaippapöksy!x') Hahaa! (Harmittaa lähinnä siksi, että Jyväskylässä asuvan kaverini piti eilen tulla koiransa kanssa meille kylään muutamaksi päiväksi, mutta se sitten peruuntui koska horny poikakoira:D Voi kökkeli!)

Joulupäivänä ahdistelin välillä tätä possuutta niin paljon, että kävin kaksikin kertaa iltalenkillä kylmässä ja kirpeässä pakkassäässä:D Ei tehnyt mieli juosta niillä ilmoilla koska se samperin kylmä merituuli:S Hrrrr! 

Eilen lähdin taas melko pitkälle kävelylenkille täällä koto-Tampereella. Pistin luurit korviin ja kuuntelin mun rakkaimpaa ja ominta musiikkilajia trancea ja kaikkea sellaista dance -musaa! Mä olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, mutta ATB, Deadmau8, Super8&Tab jne jne tollanen musiikkityyli on niin <3 Mä kuuntelin eilen mm. yhden kotimaisen lempparini Super8&Tabin biisejä No Frontiers ja My Enemy. Mä kuuntelin, kävelin ja mietin. Mietin miten mun elämä on muutama vuosi sitten ollut vielä niin erilaista; sinkkuelämää ylipainoisena, mutta aina olin silti suht onnellinen, iloinen ja tosi nauravainen ihminen:) (Kuinka monesti tänä jouluna sanoin tuolle miehelle, et oon silti tällä hetkellä onnellisempi kuin koskaan<3) Mä kävin paljon tanssimassa tällaista musiikkia kavereiden kanssa, alkoholi on aina ollut mulle vähän vierasta tavaraa. Aina baarit ja jotkut Pendulumin tms. keikat ovat olleet mulle henk.koht. ainoastaan paikkoja saada tanssia ystävieni kanssa. Joskus niin myöhään, että ollaan aamuauringon sarastaessa (siis kesällä!) kävelty kengät jalassa paljain jaloin pitkin kaupunkia mun luokse ottamaan lepoa:D Mutta oli mun ylipainoisessa sinkkuelämässä niitä harmaitakin hetkiä, ja ajattelinkin eilen, että mä kirjotan niistä vielä mun blogiini:) Siitä, ja sitten vielä miten mä olen aloittanut laihduttamisen elämässäni noin 30kg sitten. Miten mä onnistuin? (Miten mä en tällä hetkellä onnistu?!:D Haha!) Mutta se kirjoittelu voi kyllä jäädä ensi vuoden alkupuolelle, nimittäin nämä välipäivät yritän liikkua ja syödä hyvin (hyvin tarkoittaa tässä kohtaa terveellisemmin!), viettää uusivuosi (huom yhteen kirjoitettuna edelleen se juhla!;P t: humanistipilkunnussija) rauhassa, ja tättärärää, lähteä H:n ja parin kaverin kanssa Lappiin!:) 
Eli pohjoinen Kilpisjärvi (ja pitkästä aikaa ihana Norja!) here I come! Tähän asti mun pohjoisin kolkka missä oon ollut, onkin sijoittunut vain Kuusamoon, jossa 2005 lukioporukalla liikuntakurssilla kierrettiin viikonloppuna Karhunkierros:D Oi niitä aikoja, siitä tulee nimittäin ensi vuonna kuluneeksi jo 10 vuotta! Apua:D

Joten tervetuloa jälleen uusi ihana vuosi 2015 ja kaikille hyvää uuttavuotta sekä sitä kokonaista uutta vuotta!;)

P.S. Instagramissa mua voi seurata paremmin ja enemmän ajantasalla, nimimerkkihän on siis; paulakatriinakoo (@paulakatriinakoo)

Pus pus!

Ei kommentteja: