Follow on Bloglovin

sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Ale ja se (iso) Gee!

Voihan Ale ja G sentään! Ei siis ihan Ali G (jossei joku mukamas tajunnut ohohoho oon sekaisin!) mutta ei kaunana oo. Kaks asiaa; missä kohtaa meni jo tammikuun puoliväli?? Toiseksi - en ole edennyt graduni kanssa vielä tänä vuonna?! Ensi viikolla tähänkin tulee muutos! Ainahan tekosyitä keksii, mutta mähän olin oikeesti tällä viikolla kipeenä, gradukirjoja piti jo palautella takaisin kirjastoon, ja öö opettelinhan/totuttelinhan mä mun uuteen dieettiini ja treeniohjelmaanikin:) Mutta mitenkäs meitsin loppuviikko mänt?:) KIVASTI!
Elikkä sisko ja siskonpoika tulivat meille viikonloppukylään!:) Tuolla olkkarissa ne itseasiassa vieläkin pyörivät, ja huomenna (valitettavasti) jatkavat matkaansa veljen luo Forssaan:) Me ollaan löffätty soffalla ja katottu Uunoja, ja käyty sitten vähän kaupungillakin. Eilen istuttiin yhdessä (me kolme ja H) Tampereen American Dinerissa (Finlaysonin) ja mä katselin kun muut veti aikkka hyvän näköisiä annoksia naamareihinsa<3 Mmm! Itsepä siinä sitten tilasin puoli litraa vettä:D Hahhaa! Sama jatkui tänään kun käytiin puolestaan Koskarissa Arnoldsissa ja alennusmyynneillä. Elikkä alealeale ja voi ale kun mää sorruin ostelemaan taas vähän jotain itselleni! No, en ole hetkeen kyllä itselleni mitään hankkinutkaan ja toisaalta, Stadiumilta sai kivoja urheilu- ja vapaa-ajan kuteita alle kympillä;) Cubuksesta muutamat alkkarit ja arvatkaapa mitä sitten tapahtui?! Ostin ekaa kertaa varmaan about 10 vuoteen hiusvärit! Eli värjäsin tänään itse tämän mun peikkotukkani, kun aina olen vannonut kampaajan nimeen. Mua vaan ällötti vanha ruskea, ja myös ekaa kertaa ikinä - päädyin täysin mustaan. Black. Tuli muuten simokiva:) Mies tykkää myös;) "Parempi kuin ennen" :D Se tykkää tummasta ja tulisesta xD On mua luullut mm. japanilainen japanilaiseksikin mutta ei siitä sen enempää!
Ihanista vierailijoistamme ja viikonloppukivasta huolimatta oon silti huolehtinut mun farmilaisuuteni onnistumisesta, ja flunssan selätettyä sainkin kuin sainkin käytyä salilla sen kolme kertaa ja yli tunnin kestoisilla lenkeillä pari kertaa tällä viikolla. Sykemittari saa huutaa ja ketoosissa rypevä kroppani aiheuttaa mulle ihan viemärin hajuisen hengityksen x'D How lovely is that?! Mä aion vielä palata noihin treenituntemuksiini myöhemmin mutta nyt...Kohti uutta viikkoa ja häränsarvia aka sitä G:tä eli Gradua!

Hyvää yötä kaikille<3

Ei kommentteja: