Follow on Bloglovin

perjantai 23. tammikuuta 2015

Tää on niin tätä:D

Mun arki siis! Ai mitä se on? Haluatteko varmasti tietää? Niin. Kun en mäkään. Välttämättä:D

Uusi työ ei ole vielä siis startannut, sen verran tässä vielä on aikaa keskittyä kaikkeen muuhun "olelliseen", esimerkiksi siihen mun #@$&*#@$% graduun... Alkuviikosta se tuttu paniikkikärpänen iski jälleen. Hei kamoon Paula, sait kurssit suoritettua kuudessa vuodessa työn ohella, miks tää gradu nyt on yhtäkkiä roikkunut jo pari vuotta?!:D No, helpottaa tietty aina se tieto, etten ole ainoa. Joka tapauksessa alkuviikosta kahvittelua kaupungilla rakkaan ystävän kanssa, josta lähtö yliopistolle, ja se samainen tiistai-iltapäivä venyikin aika moneksi tunniksi iltaan saakka. Sitä samaa mä oon tehnyt nyt myös pari päivää kotona. Plus syönyt ja saleillut:) Saliohjelmakin alkaa jo sujumaan ja tietynlainen alkukankeus/arkuus jäämään pois. Eli mun se yleinen ahdistus salilla että "näytän varmaan avaruussukkulassa kituvalta apinalta" (hackissa nyt ainakin). Tänään oli jo oikeesti tosi kivaa ja rauta nousi viimeisillä toistoilla just ja just!:) Silloin sen tekeekin oikein;)

Eli niin, mulla ei ole valitettavasti nyt teille mitään mielenkiintoista sisältöä tässä, koska my life sucks etc etc! xD Ei vaan, arkeahan tää on ja nauttikaamme siitä!^^ Mä ainakin nautin omasta onnistumisen ilosta joka on nyt vahvoilla tällä viikolla! 

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille<3 Roy Orbison ja Stigi ajakoot koko yön, mä vaan syön kaikki päivät!<3
~Paula~

Ei kommentteja: