Follow on Bloglovin

torstai 10. heinäkuuta 2014

Jos veri vetää itään, ni lännessä se kuitenkin pysyy!

Hiiohoi! Tulin vaan kertomaan, että mikäli tätä Paulettea ei näy täällä blogittelemassa, niin syynä on mun ja H:n pienoinen miniloma, jonka jo itseasiassa olin UNOHTANUT!:D Mutta tosiaan juu, oli mukava yllätys tuo sähköpostiin tullut bookingin muistutusviesti;) Eipä muuta ku äipälle äkkiä koiravahtipyyntöä tekstarina menemään, ja tänään pakkausta!:) Ihan kotimaassa mennään koko seuraava viikonvaihde, tietenkin mun lempimaisemissa, nimittäin rannikko ja meri kutsuvat taas♡ (Huom; ei nyt kuitenkaan Pori:D)
Mä tässä oon päässyt suunnittelemaan reissulle vaikka mitä ohjelmaa etukäteen, ja lenkkivaatteet on tietty myös pakattava messiin!:)

Romanttista viikonloppua kaikille, niin palataan taas ensi viikolla^^





Ei kommentteja: