Follow on Bloglovin

tiistai 8. heinäkuuta 2014

Jospas nyt...

...istuutuisin persuksilleni ja alkaisin avata mun edeltävää, MAHTAVAA heinäkuun ensimmäistä viikkoa;) Ollaankohan satuttu törmäämään? Esimerkiksi Turussa?;) Tehdäänpäs tästä postauksesta ihan alaotsakkeinen, sillä oon tehnyt, nähnyt, kuullut jne. niin paljon eri asioita, jotka eivät ole kytköksissä toisiinsa millään tavalla!

Mun mustempi iho;)
Tää osio liittyy vielä oikeastaan kesäkuuhun ja mun syntymäpäivääni. Kävin nimittäin ottamassa iholleni lisää kuvaa. Kuvan numero viisi. Multa löytyy mustetta hieman joka paikasta mun kehoa, suurempaa ja pienempää, nyt oli vuorossa käsivarren ensimmäiset kuvat, ja jatkoa on varmasti luvassa. Girls with tattoos hei;) Jo kauan olen halunnut jotain mikä kuvaisi rakkauttani Venäjään. Mulla on ollut paljon ideoita kyrillisistä teksteistä erilaisiin kuviin. Lopulta päädyin kuitenkin maan tunnettuun logoon, eli kaksoispääkotkaan. Ja koska eihän mussa voi esiintyä pelkkää Venäjään kohdistuvaa rakkautta, piti muistaa myös Suomijellonaa<3
Tuossa ensimmäinen kokonaan parantunut -päivä:) Yhtäkään hakattua kuvaa en kadu. Näette joskus ehkä hieman myöhemmin (?) koosteen mun muistakin kuvista:) Jos arvet kertovat elämästä ja kuvat enemmän kuin tuhat sanaa, niin mitä veikkaatte että tatskat yleensä merkitsevät ihmisille?=) Muistoja elämästä<3

"Kädet ovat naisen korut"
Näinkin yksinkertainen asia saa itsessä aikaan onnea:) Ennen kaikkea sain mun omat lohkeilevat kynnet toistaiseksi piiloon, koska nykyinen työ on saanut mut alottamaan kynsien järsimisen! I KNOW! Ällöä! Ikinä en o kynsiäni pureskellut, mutta kevään aikana oon näköjään reagoinut stressiin aivan uudella tavalla:D Kynnet teki eräs tuttavani, kenellä oli torstaina kynsiä ottaessani kaksi päivää jäljellä laskettuun aikaan:P Aika supermamma!<3 Saan häneltä joka kerta parhaimmat kynnet ikinä. Noista parista muusta mukavasta kuvasta... Matkalla kynsireissulleni tamperelaiset saivat sitten ihan kunnolla sadevettä niskaan! Suoraan saavista ukkosen kera!:) Itse vietin matkan varrella tovin erilaisten katosten alla ja päätin sitten tylsyyttäni tuota hetkeä räpsiä talteen:D

Viikon huipentuma - Ruissi !
Mikäs muu kuin Turku ja Ruisrock 2014!;) I love Turku ja I lovelovelove ruissi ja rokki! Oli niin upea, hauska ja ennen kaikkea helteinen reissu että oon yhä ihan fiilareissa (ja palanut/ruskettunut)<3 Vai miltä näyttävät mm. seuraavat kuvat;
Mun kavereita, H:n kavereita. Minä ja H + ystävät. Menomatkalla asuntoautobussin eli saunavolvon renkaan puhkeaminen jonka pojat korjasivat noin vartissa (tuttua puuhaa), leiriytyminen, festarit; David Guetta (veti parhaat bileet ikinä; maa tärisi kaikkien hyppiessä, itse tanssin haalarini läpimäriksi, keikan jälkeen festaribusseihin noin kilometrijono, joten leirintään kävely keskellä yötä n.7,5kilometriä...), Children of Bodom, Offspring, Stamina, Lost Society... Oh mama! Jalat rakoilla ja naama ruvella jo lauantaina mutta oli niin hauskaa!:) Mä kun vielä vähän epäilin vanhaa olemustani; kestänkö sitä humalaisten massaa... Kuitenkin kaikki se ystävien seura & tuo rakkauteni pitivät mut tiukasti onnellisena koko reissun<3 Lauantaina tosin olin illalla niin viluissani, että valitettavasti jouduin skippaamaan odotetun Lily Allenin keikan:( Ainoa miinuspuoli oli siis juurikin tämä. Lohtu oli kuitenkin valmiina, nimittäin minä ja H + H:n kaveri lähdimme leirintään bussille, ja lämmitimme bussin takana sijaitsevan, mahtavan puusaunan<3 Voi sitä lämpöä ja romantiikkaa, haha! ;)

Back to Ruatu!
Eli ihan tampeRelaisittain, jostain se kuRikin on takaisin vedettävä, kaiken viikon(lopun) mässäilyn jälkeen! Maanantai eli eilinen alkoikin heti luonnollisesti työpäivällä, jonka jälkeen tiukka ja hikinen kunnon juoksulenkki murun kanssa, sauna, ja lopulta nukkumaan. Voi univelka! Tänään menin lenkkeillen töihin ja takaisin, ja suunnitelmissa on vielä kirjoitteluni jälkeen ottaa uusi tiukka pikalenkki lähijärvemme ympäri:)  
Eli terveellistä ruokavaliota, ehkä jopa dieettiä jälleen tiedossa. Enemmän juoksua (koska ihanat ilmat<3) varmaankin kuin salia mutta pyritään sopivasti molempiin:) Tiedättekö muuten mitä? Olin eilen työterveystarkastuksessa, ja kuten olen itsekin todennut saman asian, terkkari sanoi: "Oho, sullapas on matala verenpaine!". No, ilmesesti sekin on voinut aiheuttaa tuota mun väsymystäni kevään/kesän aikana, mutta mikä oli ylläri, niin se että matala verenpaine on vain hyvä asia! Tosin se aiheuttaa useimmiten juurikin sitä, että "kroppa reagoi ns. perässä"; mua voi pyörryttää herkästi, tai salilla voi tuntua että puhti loppuu tms. Ja voitteko kuvitella; koska mun keho kuluttaa enemmän suoloja hikoillessa, saatan himoita kuulemma enemmän makeaa, hiilareita, ja suolaista syötävää! NO SHIT, eipä kuulosta yhtään tutulta:D Mut terkkari rauhoitteli: "Sä juuri tarviit niitä, ja se on hyvä jos sä tunnet kehosi ja osaat kuunnella sitä, antaa sille sitä mitä mieli tekee!" Ihanaa, ei ehkä enää sipsien maistelua niin kauheella morkkistunteella:D Hihi! Toisaalta taas PCOS :kin aiheuttaa herkkää hiilarihimoa, joten onneks mun ei olekaan koskaan vaikea pitää itseäni kurissa, eipäleipä! Siihen kuitenkin tähdätään. Ja herramajöö, ompas kello jo juoksun verran! Mäpäs lähden tästä vetään sen lenkin;) Hitsit että olikin paljon asiaa, toivottavasti sain edes ~70% :sesti kerrottua, miten se elämä on edelleen = <3 <3 <3 
Nauttikaa helteistä ja muistatkaa vähän rokata;) 

Ei kommentteja: