Follow on Bloglovin

maanantai 27. tammikuuta 2014

Ohi on: 2!

Viikonloppu nimittäin. Ja mä en aio tänä maanantainakaan tehdä mitään erityistä. Siitä on viikko, kun oon viimeksi harrastanut liikuntaa:D
Vietin viikonlopun nimittäin Taysissa. Syitä en nyt lähde latelemaan, koska sairauksista ja murheista puhuminen ei ole koskaanikinä kivaa. Mut ei ollut aika sairaalassakaan!

Olipas tylsää ja kamalaa!
Mulla olisi tänään ollut jo myöskin koulua, ja vähän stressikin painaa päälle, kun kaikki tehtävät on taas tekemättä jne jne. Pitää kuitenkin pyrkiä ajattelemaan kuten muumimamma:
  
"Kyllä minä keitän kahvia.
Istun vain tässä hetken
tunnustelemassa aamua"
-Muumimamma "Muumipappa ja meri"

KYLLÄ LEPÄÄ;)
Pitää osata antaa itselle tekemättömät asiat joskus anteeksi, ja levätä kun lepo todella on tarpeen.  Tässä sitä sitten loikoillaan avopuolison kanssa ja katsotaan töllöä. Jos illalla sitten hoitaisia niitä pakollisia tehtäviäkin pois alta:)

Lupasin viime viikolla näyttää jotain, jos se "jotain" vaan vähänkin onnistuisi...

Ei nimittäin kyllä onnistunut! Mun ilme on kuin Ulvilan surmaajalla konsanaan! Ja muutenkin, meinasin pukea tuona päivänä jakkupuvun, koska kyseessä oli CV-kuvaus, mutta silti koulupäivä. Siksi kuva onkin kuin koulukuva. Ja siksi laitoin vain InWearin neuleeni. Hiukset... No, lähdin about suihkusta suoraan tekemättä niille mitään. Voi apua. Tulenkohan edes käyttämään tätä missään työhakemuksessa..?:D Tässä se kuitenkin nyt komeilee.

Tänään olen tähän mennessä saanut hurjia juttuja aikaan!

Tosta kuvasta ei saa parhaiten selvää, millaisen taideteoksen väsäsin noin kahdessa minuutissa:D Haluan tehdä jatkossa vähän erilaista lookkia mun hiuksiin. Muistattehan, että mä pidän hiuksiani paljon kiinni, koska kasvatan omaa väriä. Hitsi että parturihalut onkin sitten kovia!:D Oon katsellu kaikkia eri tyylejä mistä haaveilen, vaan miksi en voisi ainoastaan leikkauttaa jotakin uutta mallia?;)

Kuva googlattu:)
Mulla on aiemminkin ollut todella usein kuvassa esiintyvän pehkon tapainen malli, ja sen on kehuttu aina sopivan mulle:) Värikin on ennen ollut about yhtä tumma. Nyt on oman värin vuoro, mutta hei jaa, meenkin nyt soittamaan kampaajalle aikaa;)

P.S.

Päätin viime postauksessa, että mähän sitten alan jälleen maalailemaan! Omaa henk.koht.terapiaa myös;) Katsotaan mitä saan aikaan. Avomies suostui tänään hakemaan mun kanssa vielä hieman lisää "tarvikkeita", että saan toteuttaa itseäni just niin paljon kun haluan!:)

Mahtavaa, tervettä, aina vain parempaa ja iloista viikon alkua kaikille<3

Ei kommentteja: