Follow on Bloglovin

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Earth without art is just "Eh"

Kaunista ja talvista iltaa kaikille! :)

Kirjoittelen tässä samaan aikaan postausta kun kattelen telkusta Under the Domea:) Loistosarja btw, suosittelen! So far salaperäinen, hitusen ahdistava ja...outo. Kaiken kaikkiaan todella Stephen Kingiä, kenen kirjaanhan kyseinen sarja perustuu:)

Oon tässä yhä vaan jatkanut mun lepoviikkoa, mutta huomenna aion kyllä jumpalle luentojen jälkeen. Tiedossa on KIINTEYTYSTÄ puolisentoista tuntia. Töitäkin pitäisi katsastella:)

Oon tämän viikon keskittynyt siis vain ja ainoastaan itseeni. Toisin sanoen, maanantain lepopäivä on venynyt jo lepoviikoksi :D Ja kuten "uhkailin", oon alottanut iki-ihanan maalaamisen vuosien jälkeen, ja olenkin maalaillut sitten ihan tosissani.
Elikkäs tässä OSA kuluneen viikon aikaansaannoksista. Edelleen muistutan, etten ole harrastanut mitään piirtämistä/maalaamista vuosiin, joten eivät nuo kuvan teokset mitään kauniita kappaleita ole. Maalaaminen on kuitenkin kuin hyvä kirja; siihen uppoutuu kuin toiseen maailmaan, ja värit jollain taianomaisella tavalla piristävät vielä lisää mieltä:) Nuo pari "synkempää" kuvaa siksi, että avomies pyysi piirtämään pääkalloa ynnä muuta synkkää:D Tuo oikeanpuoleisen yläkulman korppi on lainattu InFlamesin viimeisimmän albumin kansilehtiöstä:) Korpit ovat ruotsalaisen uskomuksen mukaan murhattujen ihmisten haamuja. Tuo kyseinen kuva olisi mukava tatuointinakin;) Tosin tietenkin ammattilaisen luonnostelemana.

Eipä mulla kummempia juttuja sitten täksi illaksi riitäkään, koska enhän mä o tehnyt mitään maalaamisen lisäksi. Paitsi syönyt:D Oon syönytkin sitten ihan kunnon "cheat mealeja", niin että huomisen jumpat tulevat kyllä olemaan tarpeen! Lauantaina pääsen myös vihdoin ja viimein kampaajan penkille<3 Arjen ihania luksushetkiä, eikö? :) 

Muistakaahan siis hemmotella itseänne tarpeeksi usein, ja muistakaa juoda lämmintä teetä kun ulkona on kylmää ja ei muuta kun...ciaooooo!<3 Nimim. Under the Dome jatkuu... ;)

Ei kommentteja: