Follow on Bloglovin

perjantai 3. huhtikuuta 2015

Hyvää pääsiäistä!

Sitä toivottelen kaikille ihanille tipusille ja pupusille!^^ Tässä on aamiasmunakkaat syöty murun kanssa ja jälkkäripashat (venäjäksi pasha tarkoittaa siis ihan yksinkertaisesti pääsiäistä) on työn alla lautasella;) Mä lähden pitkäperjantain ratoksi istumaan vaan yliopistolle, sillä mun pitäisi ensi kuun alussa vihdoin ja viimein (oikeasti vuonna 2007 alottaneista viimeisenä:'D) esittää mun seminaarityö! Kesän aikana valmistuu itse gradu, eli hitto vie mä oikeasti valmistun tänä vuonna maisteriksi!:) Wii! Mä sain myös eilen tietää itse tosi onnellisia uutisia, ja kevät on täynnä odotusta;) Katsotaan mihin tää elämä vielä oikein vie!<3 

Vielä kerran iloista pääsiäistä teille kaikille!:) Nauttikaa olostanne<3

Ei kommentteja: