Follow on Bloglovin

torstai 4. syyskuuta 2014

Iso blöö, Iso Gee mut silti Iso JeeJee

Ei se mun viimekertainen manaus pöpöjä kohtaan auttanut sittenkään; oon just tällä hetkellä niin tukossa kun olla ja voi. Keuhkoihin sattuu, päähän sattuu, kurkkuun ja kaikkialle muuallekin sattuu. Varasin sitten jo ihan työterveyslääkärinkin tälle päivälle. Just kun mulla oli kaikessa hirveä flow; nautin työstä, uudesta arjesta uudessa asunnossa, perhe-elämästä, salilla käymisestä, juoksemisesta, kaikesta nyt yleensäkin taas aiempaa voimakkaammin. Miinus tuo mun vartalostressi:( 
No mutta eniveis, eihän yks flunssa mua saa kokonaan kaatumaan, mutta silti, tiettekö!:D Haluisin niin kyetä illalla edes sinne mun uuden harrastuksen pariin, nimittäin aloitan nyt tosiaan siis ihan ohjatulla piirustus- ja maalauskurssilla:) Wii! En malttaisi odottaa! Siksi ajattelin tupata naaman täyteen rohtoja koko tän päivän ajan:D 
Mutta tiedättekö jotain muuta? Mä kirjoitin eilen gradua! Pitkästä aikaa ja jälleen! Tiedättekö vieläkin mitä?! Itse asiassa senkin raapustaminen (näpyttely nykyaikana) oli ihan mukavaa puuhaa!:D Mä vaan ajattelin sitä eri tavalla. Niin, että aihe on mielenkiintoinen, siitä se kokoontuu pala kerrallaan kasaan vaikka sitten hitaasti. Musta tulee humanististen tieteiden kandidaatin lisäksi myös filosofian maisteri, joka on kirjoittanut gradunsa venäjäksi tutkien Suomessa asuvien venäläisten ja Venäjällä asuvien venäläisten tekstiviestikielten, tekstismien, eroja:D Hahhaa! Voi humanistit! Mulla on nyt hirveä tahto näyttää; mä pystyn ja kykenen! Tai uusimman BB:n erään siellä asustelevan herran sanoin; "Mä pidän itseäni hirveän älykkäänä:))))" NO EI NYT SENTÄÄN HERRANJUMALA KUIN NOLOO:D Mä nyt oon vielä vaatimaton tuohon verrattuna:P

Mutta, samaa onnistumisen fiilistä on siis tuonut taas, kuten edellisessä postauksessani jo mainitsinkin, se salilla käynti. Olen rakastunut alkulämmittelyiksi juoksemaan n.3-5km juoksumatolla, ja se endorfiinipurkaus jälkikäteen (jos ei melkein lattialle kaatumista matolta poistuessa lasketa) on vaan niin ihanaa<3 Mutta koska nykyään en matolla kuuntele edes musiikkia, vaan keskityn ainoastaan omaan hengitykseeni ja ajatuksiini, on mielessä käynyt mm. seuraavanlainen puolitotinen ajatus; "Ei hitto jos kivikauden ihmiset näkis tän!" :D Nykyajan punkeroihmiset kun ei tee elääkseen enää mitään perseelläistumista fyysisempää, niin sitten pitää mennä ja juosta paikallaan ja roikkua telineillä kuin jotkin eläintarhan apinat:D Ahahahaa, voi meitä ihmisiä:P Samalla kertaa usein päässä on alkanut soimaan Kikan biisi Apinamies..UH! Ja minussahan on roimaa ja alku...naisen voimaa!:)
Ihmiskehosta puheenollen, jos ja mikäli vain (eli kun!) olen tämän viikon lauantaina terve, aion körötellä vaihteeksi Turun suuntaan! Nimittäin nyt 5-6.9 tuolla länsirannikon helmessä (joidenkin mukaan koko Suomen p*****ssä) järjestetään jälleen kerran Turkkusex -erotiikkamessut! Ja muahan kiinnostaa kaikki tollainen, varsinkin SM -jutut (no ei ny! Tai miksei ny nekin!) niin totta kai haluisin H:n kanssa sinne lähteä!:) Eli sinne kaikki katselemaan kauniita ihmiskehoja (Ei kaikki titsit o feikkejä hei!), ja tutustumaan hieman eri "elämänalan" piristysruiskeisiin;) On siellä kauneudenhoidosta ja tatuoinneistakin oma nurkkansa:)

Näihin tunnelmiin mä taidan aloittaa tän torstain suihkusta, siirtyen ehkä taas gradun, tai sitten vain muiden kirjojen pariin. Sitten paan lääkärissä ravaten ja tosiaan toivottavasti ehtoopuoli kuluu siveltimiä huitoessa!:)

Life. Is. Good. :)))

Puss och kram!

Ei kommentteja: