Follow on Bloglovin

torstai 17. heinäkuuta 2014

Sunny day - still a lazy day.

Vielä saikulla mennään! Tänään olin lääkärissä ja otettiin lisää kokeita. Jännää, että jos sun fyysiseen huonovointisuuteen ei somaattista syytä heti löydy, niin sulle myydään psykosomaattisia oireita; mitä jos puhuisit psykiatrille? Mitäpä jos en?:) Mä kun en ole enää elämässäni masentunut:D Kaikki on vain ja ainoastaan hyvin♡Miinus nää mistä ny oon marissut:D Sorit siitä/niistä!

Päivän positiivisiin menemme kuitenkin! Illasta olen jaksanut mm;

Eli olen ainakin laittanu kasvispihvejä, salaattia, smoothieita ja... uunibanskuja mansikoilla ja vaniljajädellä;) Tossa ulkoillessa koiran kanssa metsässä sitten menikin pakki aivan sekaisin ja juoksin kilpaa Mallan kanssa kotiin:D
Mahdutin itselleni koon 36 farkkuhameen minkä lie - se on ollut mun päällä viimeksi 18 -vuotiaana ja oon säilyttänyt sitä mun kaapinperukoilla kaikki nää vuodet toivoen, että se joskus vielä mahtuisi mun päälle. Ja tiedättekö; SE ON JO LIIAN ISO!:D
Lopuksi oon vaan rentoutunut ja maalaillut/piirrellyt. Ja laulanut. Viikon musavinkki vaan kaikille, eli Sian uusin albumi (jota jahtasin viidestä eri liikkeestä!) 1000 forms of fear on jotain niin mahtavaa, viiltävää ja kaunista, että ekan kerran kun kuuntelin biisin Big girls cry, mä oikeesti aloin ainakin tällasena herkkiksenä pillittään iho ihan kananlihalla:D Suosittelen!

Mut nyt tää raato menee mammiin, aion ottaa loppuviikonkin iiihan rauhassa kotona! Kaks viikonloppua tälle kotihiirelle poissaoloa oli toistaiseksi ihan tarpeeksi;P 

Makoisia unia kaikkien kotisänkyihin;) ♡

Ei kommentteja: