Follow on Bloglovin

torstai 6. helmikuuta 2014

Wanna()be fit!

Terkkuja maniasta! Mul on oikeesti joku maniavaihe menossa. Oon ihan ylipirtee ja -ilonen ja MMMMAHTAVAA; oon saanut jälleen puhtia liikkumiseen ja salille menoon! Lähdin tänään jo seiskan jälkeen busseilemaan, ja vietin Nääshallin salilla parisen tuntia:) Ensimmäisen tunnin treenasin laitteilla lähinnä käsiä ja reisiä niin että lihakset tuntui palavan, toisen tunnin olin oman kullan valmennettavana säkillä:D Mies kun omistaa mm. taekwondosta mustan vyön ja on harrastanu vähän kaikkea mahdollista, varsinkin taistelulajien puolelta, joten sain tyttöystävänä opastusta potkunyrkkeilyyn. Olin lyönneissä kuulemma ihan "perus nainen", eli otaksun sen silleen "pathetic" :D Mutta sujuihan ne potkut ihan jees! Nyt on vaan sääret ihan mustana, siis oikeesti: mustelmilla! Mies sanokin tossa: "Miten voi tulla tollasesta mustelmia, NOLOO!" :D Thanks honey<3 Lisäks piiskattiin siinä nyrkkeilysalin lattialla vielä harjoittamaan syviä vatsalihaksia ja tekemään punnerruksia:P Nam<3 

Mä oon ilmottanut tolle mun PT:lle, että haluisin ennen kaikkea näkyvät vatsalihakset ja kädet. Haba haba! Töitäkin pitää sitten asian eteen tehdä, ei niitä patteja saa toivomalla vaan joulupukilta.

Eli tällaista oli tänään:

Kahvakuula -kuva tosin on eilisillalta, treenailin olkkarin lattialla samalla kun kattelin Under the Domea:) Mulla on ollut ihan plösö olo lähiaikoina kun ei o tosiaan treenannut mitenkään, varsinkin kun eilen käytiin sushilounaalla miehen kanssa. Meinaan turvotti ja turvottaa vielä tänäänkin! YÖK. Joka tapauksessa kun katsoo itseään nyt ja vertaa siihen, mitä on vielä parikin vuotta sitten painanut ja mitä peilissä nähnyt, niin ero on melkoinen. Haluan silti olla nainen, joka edustaa sitä uutta juttua "strong is the new skinny", koska faktahan on, että hoikatkin ihmiset voivat olla "skinny fatties"; kiinteys puuttuu. Tiedän toki, etteivät kaikki naiset edes halua lihasta ja jopa pelkäävät salitreenien kasvattavan lihaksia liikaa. Jokaisen tulisi arvostaa kroppaansa sellaisena, kun omaansa on vaan tyytyväinen:) Olen mäkin tästäkin kropasta jo kiitollinen;) Mutta taas toisaalta ajattelen asiaa vähän niinkin, että kun oon lyhyt, musta ei ikinä saa hoikan näköistä tytteliä vaikka kuinka vähän painaisin:D Siksi lyhyenä (hobittina) onkin helpompaa olla lihaksikkaampi:) Mulla kun vielä on melko suuret lihakset suhteessa kroppani kokoon noin muuten. Katsotaan, jos ennättäisin jossain kohtaa jonkinlaiseen kehonkoostumusmittaukseen;) Saisi tietoa mitkä ovat mun kehon lihas-rasva suhteet.

Salitreeniä oli siis tänään (ja on vielä huomennakin) ohjelmassa, mutta palataanpa lyhyesti vielä eiliseen...

Mullahan oli tosiaan se tärkeä työhaastattelu. Yritystä en tähän nyt mainitse, mutta sen verran voin kertoa, että kyseessä on todella mielenkiintoinen ja erittäin kansainvälinen suomalainen yritys. Haen kyseiseen mestaan toimistoassariksi, ja paikka olisi vakituinen, työ mahtavan monipuolinen ja kielitaitoa vaativa, eli just mulle kuin omaksi "tehty" duuni<3 Mä niin haluan sen duunin!:D Tiedän silti, etten ole ainut sinne pyrkivä, mutta mulle edes vähän vihjattiin, että mun taustoilla ja kyvyillä on hyvät mahdollisuudet... ;)

Asukokonaisuus työhaastatteluun oli seuraavanlainen:

  Huom: kasvot näyttävät juurikin turvonneilta:D 

  • Farkut by H&M (jo hieman isohkot)
  • Jakku myös H&M
  • Kengät -> KOOKenkä
  • Päällimmäinen napitettava toppi Stokkalta merkkiä Zoey M.
Shoppailin viikon alussa lisäksi (alesta) jotain uutta ja mukavaa:


Vähän eri mestoista toppeja, mm. tuo yksityiskohtainen musta toppi Your Facesta, ja vaaleammat mm. merkkiä Esprit, Zoey M. ja Vero Modaa... Plus vielä tuollainen kiva & söpö Guessin rannekoru:)

Semmoista tänään ja varmaan huomennakin:) Ylipäätään treeni-innostus ja -motivaatio täällä jälleen tallessa, ja ei kun mussuttamaan papua jotta saisi vähän papua, hoho. 

Palaillaan taas ihmiset ja muistakaa, mitä Happoradion Aki Tykkikin laulaa eräässä bändin kappaleessa:

"Nouskaa ja näyttäkää itsenne te olette kauniita noin" ;) 

Ei kommentteja: