Follow on Bloglovin

perjantai 21. helmikuuta 2014

Hälsningar från Björneborg:)

Mun yks miespuolinen kaveri hokee aina "Mä meen Poriin meetsä Poriin?!", se on joku inside läppä:D Koska porilaisista nyt ei vois vääntää läppää? Niin:D Jos käyttäydyt jotenkin oudosti/typerästi -> syytä porilaisuutta, kaikki tajuaa ja antaa anteeksi:) 
Äippä on jo kauan täällä halunnut että tulisin itsekseni kyläilemään, et voitaisiin mennä yhessä penkomaan kirppareita;) Mä kyllä tykkään kirppareista, mutta ongelmana onkin, että ehkä MAAILMAN PARAS kirppari sijaitseekin PORISSA! Antinkadulla sijaitseva Sisätorin kirppis on jo lukioaikoina ollut mun lempikirppis, ja niin moni muukin "mun ikäinen" voi todistaa;) Kyä jää Tampereen Radiokirppiskin niin kakkoseks, varsinkin hinnoissa!

Tällaisia juttuja jäi saaliiksi: (kaikkien hinta yht.38e;)

Tuo ensimmäisen kuvan farkkuhaalarit ovat niin SÖPÖT! Rennot ja vaan täydellisen ihanat päällä<3 Odotan että kesällä (muttei kuitenkaan ihan ehkä helteillä) saan yhdistää siihen pelkät varvassandaalit, jotain kaulakorua kaulaan ja jos laittaisi vielä esim. jonkun rennon huivin hiuksiin niin ah, vois olla aika hyvä;) Ihailin tuossa joku aika sitten Sokkarilla ton tapaista haalaria, maksoi tosin sen 300 euroa:) Tämä 5e. VIISI. 

Eteenpäin; vihreät H&M housut (kuin uudet) edelleen kevättä ajatellen -> 2e. Björkvinin huppari 10e, ei myöskään juuri yhtään käytetty. Mä olen AINA sanonut että pinkki ei pue ketään, ja se on mielestäni maailman mauttomin väri. Edelleenkin ajattelen niin, mutta jostain kierosta syystä tuo nyt sopi mulle... Vapaa-aikaan;)
Vielä lisää kesäkuteita, eli tuollainen pitkä hame, joka ei nyt kokonaan kuvassa näy, mutta se oli a) säilynyt hyvin sekä erittäin valkoisena. Pitää vain silittää. Ja b) kerrankin jotenkin joku tollanen pitkä nilkkoihin asti ylettyvä hame ei lyhennä mua entisestään:D Venäjällä oon aina kadehtinut niitä pitkiä naisia, jotka näyttävät usein joiltakin kreikkalaisjumalilta kun niillä on aina kesäsin yllä pitkät mekot/hameet ja paksut & pitkät hiukset laitettu kauniisti. Suomessa kyllä naiset olemme aivan toista laatua, pakko myöntää:D Vilan mustasta paidasta pulitin yhden surkean euron, Marc O'Polon perus paitulista 5,50e. 

Lopuksi pohdintaa & salapoliisitutkimus-aivonystyrätyötä;
Törmäsin yhdellä pöydällä tähän. Mä mietin ja mietin muutaman minuutin siinä ostanko kyseistä laukkua. En hitsit vieläkään tiedä onko tää nyt niinQ fake or not? Maksoin tästä eniten koko ostoskärryllisestäni, 12e. Feikistä se on liikaa, enkä halua kerätä feikkejä. Mutta jos tää olisi aito niin hallelujaa. Tutkin asiaa netistäkin, mutta valitettava tosiasia on, että LV:tä feikataan ilmeisesti todella taitavasti! Kaikki noi tikit menee musta just oikein, värit on oikein kaikessa, toi leimatekstikin löytyy.. Hihnassa on tuo yksityiskohta eli teksti... Materiaali tuntuu aivan samalta, kuvioinnin reunotus on selkeää eikä rosoista. Vetoketjuissa on merkki LV sekä ulko- että sisäpuolella. LISÄKSI jos katson laukun takapuolelle, LV -merkki kääntyy ylösalaisin niin kuin sen kuuluu. ÄÄÄH. Tää niin vaikuttaa aidolta:S Varmaan menen tuon vielä jonnekin tarkistuttamaan... Tällaisen tutkiminenhan on vaikeampaa kuin mun salapoliisitöiden hoitaminen suurlähetystön hommissa xD Haha. 

Ainiin, jottei sportti ihan unohtuisi tältä viikolta (niin kuin on vähän  käynyt ja missasin tyhmänä myös sen passinhakuajan!:D) niin ONNEKSI ystäväni täällä kotikaupungissa raahaa mut eräälle salille päivän pace -jumpille! Että tuanoi nii JEE<3 

Palaillaan taas kun mua näkyy Tampereella, eli melko pian;) 

<3

Ei kommentteja: