Follow on Bloglovin

maanantai 20. tammikuuta 2014

Nalle Puuuuuh

Olen tuo otsikon hahmo monessakin suhteessa: söpö ja pyöreä (olen olen), tykkään makeasta, ja juoksemisen aikanahan hengitellään "puuh, puuh, puuh". No joo, hah hah, oon hauska hei. Asiasta "puuh" oikeasti asiaan "PUH". Nimittäin puhelintyöhön. Mulla on "alasta" kokemusta monesta eri yrityksestä, ja siitä syystä mulle usein tarjotaan työtä, jossa työtä tehdään pääasiassa puhelimitse ja mahdollisimman luontevasti. Olen tehnyt puhelintyötä hyvissäkin yrityksissä, mutta tänään mua hieman ketuttaa työ, jota mulle tarjottiin.  OON HEI KUITENKIN KORKEAKOULUTETTU!! xD


Kaikki alkoi tämän maanantaipäivän aamusta. Lähdin yliopistolle klo: 10-12 luennolle, ja ennen luentoa sain kutsun työhaastatteluun, sillä olin hakenut erään henkilöstövuokrafirman kautta työnimikkeeseen "projektiassistentti". Jätin toisen luentoni väliin, mies toi kotoa minulle työtodistukseni, ja lähdin bussilla haastatteluun. Voitteko kuvitella: työ olisi ollut LEHTIMYYNTITYÖTÄ! Kyllä kaikenlaisille tehtäville annetaan näköjään nykyään kovin hieno nimike. En varmasti ole ottamassa kyseistä työtä vastaan:D Lähdin haastattelusta takaisin yliopistolle, tein mikroluokassa kurssitehtäviä, ja riensin iloisena kello viiden iltajumpalle, eli jälleen muokkaustunnille:) Ja kylläpä taas kotisohva suihkun ja ruuan jälkeen maistuu (ja hyvällä omallatunnolla) ;) 

Viikonloppumme lauantai-aamuna lähdin rakkaan avomieheni mukaan Tampereen Nääshalliin salille, ja siellä(kin) treenatessa tuli kyllä hiki ja hyyyyyvä olo<3 Mutta kappas kun kerran oli viikonloppu niin...

Vietimme lauantaina parin ystävän kanssa pariskuntailtaa:D Asiaan tietenkin kuului pientä naposteltavaa, ja hyi-yök-makeaa sidukkaa, sillä ystäväni olivat taidokkaasti pudottaneet tilaamani viinipullon jossain päin Tamperetta pitkin rappukäytäviä:D Illan päätteeksi nautin vielä terästettyä kaakaota keskustassa muiden #coldashell -ihmisten seassa. Oli muuten khyhyllllmä ehtoo, mutta mukava sellainen:) 

Illan asun tarjosi:


  •  alla oleva toppi on yksi niistä topeista, joita tilasin Stokkan verkkopalvelusta, merkki Zoey M.
  •  vyö: Mango
  •  ja asun kruunaa neule, joka tarttui eräänä kylmänä talvipäivänä 2013 mukaani Moskovassa sijaitsevasta Faumallin pilvenpiirtäjä -kauppakeskuksesta, New Yorkerin liikkeestä.
  •  jo hieman isoksi kooltaan käyneet legginssit by Gina Tricot

Lauantain jälkeen....Sunnuntai! Aka eilinen päivä, ja valmistin "aamupalaksi" heti herättyäni tällaista:


Olen ihan hullaantunut noihin pakastevihanneksiin, ja käytän niissä joka kerta aina enemmän ja enemmän erilaisia mausteita ja kokeilen erilaisia makuyhdistelmiä:) Kuvan annoksessa esiintyvät jo vanhat tuttavamme Mama's noodles & pakastekasvikset, tällä kertaa jauhelihalla "höystettyinä". Mausteista lisäsin mm. china wokkimixiä, chilipaprikaa, cayennepippuria, pippurimixiä, ja uutena ruovedenherkku -mausteena kokeilin myös savustettua paprikaa:) Illalla kävinkin sitten juoksemassa, sillä mussutin murun kanssa leffaa tölöttäessäni vielä hieeeeeman minttusuklaata;P Vuokrattiin kotimainen leffa Kaappari. Oli muuten yllättävän hyvä leffa, sillä vaikka aihe oli vakava ja tositapahtumiin perustuva, elokuva oli tehty humoristiseksi:)


Jos joku vain olisi ryöstänyt läheisen Siwamme sinä hetkenä, kun lähdin eilen juoksemaan, ryöstö olisi voitu hyvinkin syynätä minun niskoilleni:)
Kaiken kaikkiaan ihana ja rentouttava viikonloppu rakkauteni ja ystävieni parissa:) En ehtinyt/jaksanut vieläkääään mennä napsimaan niitä kuvia tuonne "luontoon", joten pahoittelut siitä! Ehken olekaan kovin vakuuttava kuvaaja;/ Toivotaan silti, että aurinkoisia pakkaspäiviä riitäisi vielä ensi viikonloppullekin, että todella ja aikuisten oikeasti ehtisin räpsimään muistot tästä kauniista talvestamme:) Katsellaan, mitä päivä tuo tullessaan huomenna! Miksei tiistaikin voisi olla toivoa täynnä?;)


P-A-U-LA the selfie sanoo: puspus & musmus<3 ;)

Ei kommentteja: