Follow on Bloglovin

torstai 23. heinäkuuta 2015

Sateisen kesän lämpö

Kesä 2015 tullaan muistamaan varmasti sateisesta koleudestaan vielä vuosia. Mun äiti ja H:n äiti olivat hiljattain kuulemma muistelleet esimerkiksi sitä kesää, jolloin mä ja H ollaan synnytty - kesää 1988. Tuo kesä muistetaan äärimmäisistä hellelukemistaan, kun taas lehtienkin mukaan kesä vuonna 1987 oli samaa luokkaa kuin tänä vuonna. Mä ja H ollaan vielä sen vaiheen opiskelijoita, että tänä kesänä ei vielä(kään) ole juuri varaa ulkomaanmatkoihin, koska mä olen parhaillaan ihan vapaaehtoisesta tahdosta työtön ekaa kertaa öö kymmeneen vuoteen:'D Hassua, mulla on muuten aina opiskeluaikoina ollut jokin osa-aikainenkin työpaikka. Nyt ei oo, koska gradu. Poikkeus säännössä! No, kotoa päin on ainakin onneksi luvattu palkita tämä mun viimeinen ponnistelu ihan kivalla lahjalla, kun tästä valmistun. Kaikki riippuu silti mun maailman vaikeimmasta gradu-ohjaajasta...että valmistunko tänä vuonna vai en. Mutta, 46 sivua ja pyrin siihen, että saisin elokuun lopussa lähettää ohjaajalleni sen 60 sivua tekstiä venäjäksi. Loppuvuosi olisi sitten pelkkää korjailua, kun mikään ei kuitenkaan kelpaa:D 

Poikkeus säännössä ja kokoajan siis sataa, juuri kun sitä vapaa-aikaakin oikeesti olisi enemmän. Mutta ei varaa tehdä mitään kivaa:D Raha tai aika, aika tai raha, aina sama perkeleen ongelma! Hahhah!:D Onneksi elokuun lopussa päästään mun järkkäämälle H:n synttärimatkalle edes Saksaan saakka<3 

Mutta hei valitukset syrjään, tilanne on mikä on, ja väliaikaista kaikki on vaan, eks je?;) Sadekeleillä voi ihan yhtä hyvin käydä lenkeillä jos ei pienet kuraroiskeet haittaa, tai hakeutua salin hikoiluun. Tai solariumiin. Tai vaan hengata kotona. Mä oon tänä kesänä myöskin piirtänyt ja lukenut todella paljon<3 Ja eikö vitsi mee niin, että suomalaiset loi saunan nauttiakseen kesän lämmöstä;P Me päätettiin mm. juhannuksena, että vietetään sitä rauhassa kotona, koska juhannussääksi oli (vaihteeksi) luvassa lähes pelkkää sadetta. No, jos teitäkin siellä ruutujen toisella puolella ketuttaa tää pimeys ja kylmyys eikä tilanne anna myöden ulkomaille, tässä kuvina pieniä todisteita siitä, miten sadesäällä voi vieläpä hyvällä omallatunnolla hengata ihan vaan kotona ja nauttia olostaan. Jos omaa kultaa ei vielä pelikaveriksi löydy, kilauta kaver(e)ille!;) Tässä siis paloja meidän juhannuksesta ja sadesäiden ohjelmasta<3

Mukavaa tulevaa viikonloppua, oli se sitten sateinen, aurinkoinen, tai minkälainen vaan<3


Toivoo ruudun tältä puolelta mää:)

Ei kommentteja: