Follow on Bloglovin

tiistai 3. helmikuuta 2015

Uutta uutta ja uutta vanhaa

No niin, nyt istun kerrankin rauhassa kotona tietokoneen ääressä, rakkauslauluja kuunnellen;) Kiire, työt ja viikonlopun draama (yrittääkö teidän miesten kaverit koskaan erottaa teitä?!:D) ovat (ainakin hetkeksi) hellittäneet. Eilen siivoiltiin kotona, katsottiin murun kanssa animaatioleffaa, ja vasta huomenna palataan jälleen gradun pariin. Tänään on myös univelat viimein kuitattu, nyt vaan istutaan, fiilistellään ja illalla saleillaan:)

Mä lupailin viimeksi lisäillä kuvia mun viimeviikkoisista kirpparilöydöksistä täällä. Nyt siihen olisi sitten juuri passeli aikarako!:) Mä totesin jälleen kerran, että käyn aivan liian harvoin kirppareilla. Mitä aarteita niistä voikaan löytyä! Viime kirpparikierroksesta alkaa olla varmaan jo vuosi aikaa. Ei ole montaa iltaa, kun uutisissakin kuulin kerrottavan miten kirppareiden suosio on nousussa - kierrätys ja edullisuus ovat nyt ihmisillä kovassa huudossa. 

Mä itse en ole ikinä pitänyt kirpparipöytää, koska en vain saisi koskaan sellaisen (yllä)pitoa aikaan:D Toiseksi, mä en haluaisi sallia itselleni sitä vvvi**tusta, kun jotain mun kamoistani olisikin pöllitty. Siispä mä olen jo vuosikausia vienyt itselleni turhat, eli liian suuret tai pienet, vaatteet suoraan muovikasseissa UFF:n tai vastaavan "pytingin" kierrätysluukkuihin. Rahaahan tällaisesta toiminnasta en ole koskaan voinut saada, mutta ehkä edes ripauksen hyvää mieltä:) Kaiken lisäksi kun 50 -kiloisesta tytöntylleröstä aikoinaan posahti 90 -kiloinen tylleröpyllerö, on niitä vaatteita saanut kannella pois muutamaankin otteeseen. Nyt alle 60 -kiloisena sitä joskus muistelee vanhoja kivoja kuteita ajatellen; "kumpa mulla vielä olisi se ja se kiva vaatekappale...".  No, ne vaatteet ovat sittemmin varmasti ilahduttaneet jotakuta toista, uutta omistajaa. Aivan kuten viime torstaiset kirpparilöydökset saivat tämän vähävaraisen opiskelijamuikin ilahtumaan;
Aloitetaampa selostus normaalisti ylhäältä;
  • Ginan mikroshortsit henkseleillä 2e (vielä on 7 viikkoa onneksi aikaa kiinteyttää noita pihvikinkkureisiä!) + H&M toppi 0,2e
  • Henkselein "varustettu" kotelomekko s.Oliver 5e
  • Toinen toppi, Cubus - oisko hinta ollut euron luokkaa?
  • Takki Make Way (kuin uusi!) 15e
  • Harmaa huppari, Nike, 3e
  • Housut, uudet, Adidas

Semmoisia löytöjä siis:) Kyllähän kirpparilla saisi helposti kokonaisen yhden päivän kulumaan! Kolumisieni jälkeen istuin vielä rauhassa itsekseni Radiokirppiksen kahvilan puolella, ja hörpin itsekseni kupin lämmintä kofeiinijuomaa ennen kuin taas jatkoin menojani. Torstai kun oli se kiireinen päivä:)  Joskus oma seura voi olla muuten (vain joskus ja vaihtelun vuoksi) ajoittain parasta mahdollista seuraa - ei tarvitse puhua yhtään mitään, saa vain syventyä omiin mietteisiinsä ja seurata mitä ympärillä tapahtuu:D

Torstain "omatoiminen" kiertely vaihtui kahdenkaupaksi, kun kaksi höppänää lähti illasta kaupoille Koskariin. Lähdin siis H:n kanssa perjantai-illaksi syömään ja niille salihousuostoksille, toisin sanoen, vähän ihmisten ilmoille tuulettumaan. Tätä housukauppaahan uhosin viime postauksessa;) Muistin nähneeni Porin Puuvillan Stadiumissa upeat Niken mustavalkoiset salipöksyt, mutta joko ne eivät edes olleet alkuunkaan Niken tai Niken versio vastaavista oli loppu - joka tapauksessa edellisissä kuvissa esiintyvät black'n'whitet pökät ovat siis Adidaksen:) Tykkään kovin, mitä nyt aina kuviolliset tuppaavat vähän leventämään muutenkin jo persjalkaista teletappi-ihmistä. Mitä muuta mä sai muruni toimittamalla kaksvuotis -lahjakortilla?
Eli lisää Adidasta. Miten Adidas olikin jotenkin niin out muutaman vuoden ajan?!:D Ainakin vielä Moskovassa ajattelin itse kesällä 2012, että nää ihmiset on ihan juntteja luusereita kun kaikilla on Adidasta ja värikästä juoksukenkää jalassa keskellä kaupunkia keskellä arkipäivää. Mitä tästä opimme? Moskovakin on aina edellä Suomen muotia! Anyway, myös Niken toppi löytyi mukaan ostoskoriin mukavalla hinnalla. Salihanskat olivat välttämätön hankinta jo aiemmin. Keskenjääneet tatuoinnitkin saavat jatkoa toukokuun puolella:D 

HEI NIIN JOO! On mulla myös ILOUUTISIA DIEETTAAJILLE! Menimme H:n kanssa samaisena perjantai-iltana vielä tosiaan syömäänkin Koskarin Daddy's Dineriin. Tai H:n piti syödä - mun juoda jälleen pelkkää vettä. Mutta mitä mun silmäni näkivätkään pöytään istuessa?! Fitfarmin menun! Mä sain kun sainkin Fitfarmin dieettaajille sopivaa safkaa eikä tarvinnut venata kotiin saakka! Kehuin ideaa maasta taivaisiin mestan tarjoilijalle, joka kertoi tämän olevankin heillä aivan uusi juttu. Kelatkaa! Burgerimestassa tarjolla terveellistä farmisafkaa! Mikä liikeidea! Eli suosittelen kaikille, menkää ihmeessä nyt laihduttajat/bodaajat burgerimestoille! Ties vaikka tämä vielä leviäisi muihinkin rafloihin^^

Ruuasta kun tässä kirjoittelee syttyy itsellekin nälkä ja onha mun jo aikakin mennä punnitsemaan mun lounastarvikkeita:) Elikkä päivän suositukset ovat;
  • Radiokirppis Tampere (kierrätys on jees)
  • poikaystävän lahjakortit ovat AINA jees!;)
  • Daddy's Dinerin terveellinen ruoka alá Fitfarm! 
  • POSITIIVINEN ELÄMÄNASENNE, jota voi harjottaa mm. omilla kirjallisilla meditaatioilla vaikkapa oman kalenterin sisäsivuilla, esim. tähän tapaan;

NI KUULKAA!;) Oon mä vähän tälläinen höppänä:D Mutta että positiivista ja voimauttavaa päivää kaikille muillekin samanlaisille...höppänille;) Mää painun syömään!

~Paula~

Ei kommentteja: