Follow on Bloglovin

maanantai 28. huhtikuuta 2014

Keväisiä kuulumisia kuvissa;)

Jou everybody!

Viikonloppu sitten oli ja meni, mulla lähinnä siellä sängyssä maatessa. Mä alan saamaan tarpeekseni. Itsestäni! Toki sairaana olemiselle ei mahda mitään, mutta mää sain tarpeekseni olemisesta ja herkuttelusta! Huomaatteko jo millainen kyllästyjä mä olen? Kyllästyn herkkuihinkin:D
Hahaa, kuva taitaa olla joidenkin makuun liian paljastava, joten pyrin tekemään tästä enemmän biksu -tyyppisen tolla ihmeen vesiefektillä (biksuissa & nakurannoissa kekkuloimisessahan ei ole koskaan vikaa verrattuna esim.julkiseen imettämiseen eks je?):D Mä ja mun superit muokkaustaidot! Melkein peitin nuo raskausarvetkin. Pointtina kuitenkin on, että mähän valitin mun kylkiluiden ilmestymistä. Ne näkyvät btw huonommin tässä kun oikeasti. Noh, nyt on kyllä löffätty viikonloppu niin että vatsa on jälleen kummulla:D Koskaan ei ole hyvä! Missä siis menisi mun vatsani kultainen keskitie?! Aikoinaan kun painoin viimeksi saman verran kuin nyt, sitä ajatteli aina herkutellessa, että tähän kroppaan voikin vielä yhtä hyvin kertyä parisen kiloa lisää. No big deal. No vielä mahtuu pari kiloa. Vielä pari. Hups, sitten olinkin jo 70 -kiloinen, ja se ahdisti. Sitä sitten söi siihen kun ahdisti... Ahdisti lisää. Lopulta olin se 90 -kiloinen minä. 

Siihen en palaa enää koskaan. Kumpa en tässä nyt vaan jonain "kauniina" päivänä plösähtäisi yht'äkkiä sitä viittä kiloa. Käy kuin niinä viihdeiltoina, jolloin ehdit sanoa kavereillesi; "En oo vielä yhtään humalassa..!" :D Öhöm ja hups. Joten yhtä lailla kun on hyvä ottaa välillä se vesihörppy, on käydä välillä lenkillä;) Siihen mä olenkin pyrkinyt. Vähintään.

Siirrytäänpäs hieman seksikkäämpiin aiheisiin...
Eli kuten olen jo maininnut ja täten toistan itseäni; viikonloppu meni maatessa. Onneksi mies oli jo perjantaina mua luvannut hoivata<3 Seuraa siis onneksi oli:) Kiitos rakas. 

Silti...

Oli niin pakko vähintään sunnuntaina mennä edes lyhyelle kävelylle, ja mikäs sopisikaan paremmin kuin rauhallinen lenkki laiskan englanninmastiffimme kanssa:D 
Ja kaupan kautta ostamaan mahdollisimman terveellisiä ruoka-aineksia. Meidän konnulikin sai osan;) Se voi muuten myös talven jäljiltä melko paksusti... :D Eli matelijan oma juoksuhetki kotiparvekkeella:) Onko mitään parempaa kuin kevät? Voinko hehkuttaa jotain asiaa yhtä paljon? Odotan niin kesää<3 Odotan hikisiä juoksulenkkejä, lenkkimakkaraa grillillä, ystävien kanssa yhdessäoloa, uimista viereisellä järvellä, rantasaunoja... Ja pakko kai sitä graduakin ois odottaa:P Se kun on saatava kokoon. 

Rentouttavaa viikon alkua kaikille, taas on suurella osalla lyhyt viikko;) Jos en palaa tänne ennen ensi torstaita, niin...

HYVÄÄ VAPPUA <3

Ei kommentteja: