Follow on Bloglovin

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Naistenpäivää ja kevään kauneutta:)

Mulla kävi tuossa pari päivää sitten niin, että huomasin joka ikisen blogini kuvan kadonneen:D Ilmeisesti tämä aina aiemmin niin mukava tuttavuus vain yksinkertaisesti sekosi, kun tein blogini ulkonäköön enemmän muutoksia.  Ei ollut sitten pieni vaiva lisätä kaikki uudestaan ei:D Toivottavasti muistin kaikki oleelliset kuvat;)

Tämä viikonloppu on sujunut yhä työpaikasta iloitessa ja hemmotellessa itseäni:) Perjantai-iltana ja eilen aamulla menimme H:n kanssa salille, ja nostelin painomääriäkin vähän suurempiin;) Kerta kerralta sitä kehittyy, ja vielä suht nopeastikin!
Kurkkaus mun kosmetiikkamaailmaani;)
Terveellisesti syöden...kerrankin vkloppuna;)

Lauantain salien jälkeen mun rakas avomies lahjoi mua tällaisilla naisellisilla lahjoilla<3 Oon mä vaan onnekas nainen, melkein ihan herkistyin kun sain taas tällaisia:')

Eilistä naistenpäivän iltaa vietimme H:n kaveriporukassa. Itse en nauttinut tippaakaan alkoholia, sillä iloliemittely ei ole koskaan ollut mun juttu:) Mun siskokin sanoi viimeksi täällä vieraillessaan (isosiskolla menojalkaa vipatti silloinkin pikkusiskoa enemmän) että oli juuri oman aviomiehensä kanssa pohdiskellut sitä, että Paula se ei ole koskaan oikein juonut:D Voin olla siis ylpeästi erilainen suomalainen tuossa mielessä;) Alkoholi ja sen nauttimisen määrät ovat kuitenkin jokaisen omia asioita, enkä silti tuomitse kenenkään alkoholin käyttöä. Oli mulla silti todella mukava lauantai-ilta, selvänäkin:) Halusin myös, että mun ei tarvitsisi erikseen toipuilla viikonlopusta, vaan treenaaminen saisi jatkua normaalisti ja hyvällä mallilla heti alkuviikosta lähtien:)

Sitä odotellessa, hyvää su-ma vastaista yötä<3 

P.S.
KEVÄTKEVÄTKEVÄT;)

Ei kommentteja: